REGULAMIN USŁUGI "PAKIET PODRÓŻNIKA"
Obowiązuje od 15 czerwca 2020 r. do odwołania
I. Terminologia
Klient – każdy użytkownik strony https://plantogo.pl który korzysta z Usługi „Pakiet Podróżnika”.
Wykonawca – firma Plan2go z siedzibą przy ul. Kwiatowej w Tęgoborzy, twórca marki “#plan2go” i właściciel portalu https://plantogo.pl.
Usługa – usługa pomocy w organizacji podróży świadczona przez Wykonawcę na rzecz Klienta w ramach wykupionego przez Klienta Pakietu Podróżnika.
Oferta – zestaw informacji i rekomendacji, będący efektem realizacji Usługi, przesłany przez Wykonawcę do Klienta w formie elektronicznej.
Pakiet – zestaw informacji i działań, wchodzących w skład stworzonego przez Wykonawcę projektu podróży Klienta w ramach realizacji Usługi, na zasadach opisanych w Regulaminie i na stronie https://plantogo.pl.
Regulamin – Regulamin Usługi “Pakiet Podróżnika”.
II. Postanowienia wstępne
- Każdy Klient zobowiązany jest do zapoznania się i przestrzegania Regulaminu. Korzystanie z Usługi jest jednoznaczne z akceptacją Regulaminu.
- Wykonawca nie jest touroperatorem, agentem ani pośrednikiem turystycznym w rozumieniu prawa. Wykonawca świadczy usługi pomocy w organizacji podróży, zgodnie z Regulaminem oraz informacjami zawartymi na stronie internetowej https://plantogo.pl.
- Usługa polega na stworzeniu przez Wykonawcę zestawu informacji i rekomendacji dotyczących podróży Klienta. Podstawą do stworzenia takiego zestawu są przekazane przez Klienta informacje i i wymagania oraz złożone zamówienie
III. Pakiety
- Usługa ma charakter indywidualny i jest realizowana przez Wykonawcę z zachowaniem najwyższej staranności, w oparciu o informacje i wymagania otrzymane od Klienta.
- Przed wyborem Pakietu Podróżnika i złożeniem zamówienia na jego przygotowanie Klient ma prawo do bezpłatnych konsultacji w zakresie wyboru kierunku wyjazdu oraz jego charakteru. W trakcie konsultacji Wykonawca przedstawia do trzech opcji wyjazdu oraz uściśla przy pomocy informacji od klienta jego wymagania i zainteresowania.
Usługa realizowana jest w ramach dwóch pakietach różniących się zakresem działań:
a) Pakiet Podróżnika L
b) Pakiet Podróżnika XL - W skład Pakietu Podróżnika L wchodzą następujące usługi:
a) Indywidualny Plan Podróży zawierający:
– szczegółowo opisaną trasę dzień po dniu z krótkim przewodnikiem krajoznawczym– poradnik z informacjami przedwyjazdowymi i opisem niezbędnego wyposażenia
– propozycje usług transportowych obejmujących dojazd oraz komunikację w miejscu docelowym
– propozycje ofert noclegów podczas wyjazdu (do 3 propozycji w każdym odwiedzanym miejscu)
– interaktywną mapę podróży
– informacje praktyczne dotyczące odwiedzanych miejsc obejmujące m.in. charakterystykę lokalnej kuchni, zwyczajów, kultury, wskazówki dotyczące zwiedzania poszczególnych miejsc, godziny otwarcia obiektów, polecanych obiektów gastronomicznych itp.
– ceny poszczególnych świadczeń i kosztorys podróży
b) informacje o rekomendowanych usługach lokalnych przewodników, firm eventowych, organizatorów warsztatów, aktywnego wypoczynku itp. w zakresie zainteresowań i wymagań Klienta. W skład Pakietu Podróżnika XL wchodzą następujące usługi:
a) Indywidualny Plan Podróży zawierający:
– szczegółowo opisaną trasę dzień po dniu z krótkim przewodnikiem krajoznawczym
– poradnik z informacjami przedwyjazdowymi i opisem niezbędnego wyposażenia
– propozycje usług transportowych obejmujących dojazd oraz komunikację w miejscu docelowym
– usługę monitorowania cen biletów i pomocy przy ich zakupie (informacja o promocjach, wskazanie dobrego momentu na zakup)
– propozycje ofert noclegów podczas wyjazdu (do 3 propozycji w każdym odwiedzanym miejscu)
– interaktywną mapę podróży
– informacje praktyczne dotyczące odwiedzanych miejsc obejmujące m.in. charakterystykę lokalnej kuchni, zwyczajów, kultury, wskazówki dotyczące zwiedzania poszczególnych miejsc, godziny otwarcia obiektów, polecanych obiektów gastronomicznych itp.
– informacje o odbywających się w danym miejscu w czasie pobytu Klienta festiwalach, wydarzeniach kulturalnych, sportowych itp. zgodnie z jego zainteresowaniami i wymaganiami.
– ceny poszczególnych świadczeń i kosztorys podróży
b) Informacje o rekomendowanych usługach lokalnych przewodników, firm eventowych, organizatorów warsztatów, aktywnego wypoczynku itp. w zakresie zainteresowań i wymagań Klienta oraz pośrednictwo w kontakcie z nimi.
c) Pomoc zdalna w czasie trwania wyjazdu realizowanego według planu ułożonego w ramach usługi.Koszt Usługi jest uzależniony od liczby dni oraz jej zakresu (wybrany Pakiet) i przedstawia się następująco:

- Ceny obowiązują dla usługi realizowanej dla 1 do 8 osób. Dla grup większych niż 8 osób ceny ustalane są indywidualnie.
- Klient może skorzystać z wybranych działań w ramach Pakietu- cena za taką usługę ustalana jest indywidualnie, zależnie od zakresu.
- W przypadku podróży dłuższych niż 21 dni cena ustalana jest indywidualnie.
IV. Warunki nabycia Usługi
- Usługę można nabyć po uprzednim kontakcie poprzez formularz kontaktowy, lub Messenger lub wypełnienie Ankiety dostępnej na stronie https://plantogo.pl lub przez wysłanie wiadomości e-mail na adres kontakt@plantogo.pl, z następującymi informacjami:
a) dane osobowe Klienta: imię, nazwisko i numer telefonu
b) wskazanie długości i preferowanego kierunku (lub rozważanych kierunków) wyjazdu - Po otrzymaniu zapytania Wykonawca kontaktuje się z Klientem w celu uściślenia jego zainteresowań (m.in. pomoc w wyborze kierunku wyjazdu, charakter wyjazdu) i wymagań. Konsultacje te są bezpłatne i nie wchodzą w skład Pakietu. Klient może zrezygnować z Usługi po konsultacjach bez ponoszenia kosztów.
- Realizacja Usługi rozpoczyna się w momencie złożenia przez Klienta zamówienia, w którym wskazany jest kierunek wyjazdu, ilość dni i wybrany Pakiet oraz przelaniu na wskazane przez Wykonawcę konto zaliczki w wysokości 30% należności za usługę.
- Klient zobowiązany jest do wpłaty pozostałej części należności w terminie do 7 dni po zrealizowaniu usługi.
- Klient jest zobowiązany do pokrycia całości kosztu Usługi, nawet jeśli rezygnuje z korzystania z niektórych jego elementów (o ile nie zostało to uzgodnione przed złożeniem zamówienia i nie został ustalony indywidualnie zakres usługi i jej cena).
V. Warunki świadczenia Usługi
- Świadczenie Usługi na rzecz Klienta rozpoczyna się w momencie zaksięgowania na koncie Wykonawcy kwoty zaliczki.
- W przypadku, gdy Klient nie wpłaci zaliczki, Wykonawca nie ma obowiązku świadczenia Usługi na rzecz Klienta.
- Wykonawca zobowiązuje się do starannego świadczenia Usługi na rzecz Klienta.
- Klient jest zobowiązany do udzielania odpowiedzi na pytania uściślające ofertę zadane przez Wykonawcę, tak szybko, jak to możliwe. Jednocześnie Wykonawca zastrzega, że opóźnienie w udzielaniu informacji może się przełożyć na późniejszą realizację Usługi lub brak możliwości jej zrealizowania.
- Kontakt między Klientem i Wykonawcą może się odbywać elektronicznie lub telefonicznie. Sposób kontaktu uzgadniany jest z Klientem na początku świadczenia usługi.
- Świadczenie Usługi odbywa się w formie elektronicznej. Wykonawca przekazuje Pakiet Podróżnika w wersji L lub XL w korespondencji e-mail. Pakiet jest przygotowywany w odpowiedzi na informacje i wymagania otrzymane przez Wykonawcę od Klienta.
- Klient ma prawo do zgłoszenia uwag do Oferty w ciągu 3 dni od dnia jej otrzymania, a Wykonawca ma obowiązek poprawić Ofertę zgodnie z uwagami Klienta.
- Świadczenie Usługi Pakiet Podróżnika L kończy się kiedy Wykonawca prześle do klienta Pakiet Podróżnika i Klient zaakceptuje go pisemnie lub nie zgłosi do niego dalszych uwag w terminie 3 dni od jego otrzymania. W takim wypadku pod 3 dniach Wykonawca wystawia fakturę, którą Klient zobowiązany jest opłacić w przeciągu 7 dni. Płatność w ramach tego Pakietu rozłożona jest następująco:
a) 30% ceny – zaliczka
b) 70% ceny – do 7 dni po tym gdy Wykonawca prześle do klienta Pakiet Podróżnika i Klient zaakceptuje go lub nie zgłosi do niego dalszych uwag w terminie 3 dni od jego otrzymania. - Świadczenie Usługi Pakiet Podróżnika XL kończy się w momencie zakończenia wyjazdu. Płatności w ramach tego pakietu rozłożone są następująco:
a) 30% ceny – zaliczka
b) 50% ceny – do 7 dni po tym gdy Wykonawca prześle do klienta Pakiet Podróżnika i Klient zaakceptuje go lub nie zgłosi do niego dalszych uwag w terminie 3 dni od jego otrzymania.
c) 20% ceny – w terminie do 7 dni po powrocie z wyjazdu.
VI. Oferta
- Oferta została przygotowana przez Wykonawcę i nie jest plagiatem. Wszystkie treści zostały stworzone przez Wykonawcę. Wyjątek stanowi część wykorzystanych fotografii.
- Oferta jest spersonalizowana, stworzona według indywidualnych wymagań i zainteresowań Klienta.
- Oferta jest zbiorem porad, sugestii i rekomendacji do samodzielnej realizacji przez Klienta.
- W przypadku korzystania z promocji oferowanych na stronie https://plantogo.pl nie łączą się one, chyba że regulamin promocji stanowi inaczej.
- Klient zobowiązany jest nie upubliczniać oraz nie rozpowszechniać przesłanej mu Oferty.
- Wykonawca nie ponosi żadnej odpowiedzialności wobec Klienta w związku ze świadczoną Usługą, a w szczególności za:
a) wszelkie szkody i krzywdy poniesione przez Klienta w trakcie podróży;
b) nieaktualne informacje przekazane w Ofercie
c) usługi realizowane na rzecz Klienta przez podmioty trzecie (w tym za niepoprawną realizację usługi przelotów, noclegów i innych usług, bądź też wycofanie się lub zmianę ceny tych usług przez organizatora). - Wszelkie informacje zawarte w Ofercie są ważne jedynie w momencie przesyłania Oferty przez Wykonawcę. Ceny usług noclegowych, usług transportu lotniczego, usług przewodnickich lub usług realizowanych przez podmioty trzecie mogą ulegać zmianie.
VII. Rezygnacja
- W przypadku rezygnacji przez Klienta z Usługi po jej nabyciu, Klientowi nie przysługuje zwrot kosztów, chyba że Wykonawca rażąco naruszył warunki Regulaminu.
- Zmiany cen usług, o których mowa w pkt. 8 rozdziału VI Regulaminu, nie jest podstawą do rezygnacji z Oferty.
- Rezygnacja przez Klienta z usługi powinna być przesłana do Wykonawcy w formie pisemnej (w tym e-mail) w ciągu 14 dni od otrzymania po raz ostatni Oferty lub poprawionej Oferty i musi być uzasadniona.
- W przypadku, gdy Klient ubiega się o zwrot kosztów poniesionych w związku z realizacją Usługi, do rezygnacji powinien zostać dołączony wniosek o zwrot kosztów wraz ze wskazaniem danych do przelewu na potrzeby zwrotu kosztów zakupionej Usługi.
- Wykonawca jest zobowiązany do rozpatrzenia wniosku o zwrot kosztów oraz poinformowania Klienta w ciągu 7 dni roboczych o wyniku procedury.
- Jeśli Wykonawca odrzuci wniosek, jest zobowiązany poinformować Klienta o powodach jego odrzucenia.
- Przelanie przez Wykonawcę wskazanej sumy następuje do 14 dni kalendarzowych po przyjęciu wniosku o zwrot kosztów.
VIII. Postanowienia końcowe
- Wykonawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu bez konieczności informowania klientów.
- Klient zgadza się na przetwarzanie jego danych osobowych zgodnie z Ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2018r. poz. 1000.
- Organem właściwym do rozstrzygania kwestii natury prawnej jest Sąd Rejonowy w Nowym Sączu.
- Wszystkie ceny podane w Regulaminie podane są w złotych polskich (PLN) i zawierają podatek od towarów i usług (VAT), o ile nie wskazano inaczej.
- Klienta obowiązuje Regulamin aktualny w terminie rozpoczęcia świadczenia na jego rzecz Usługi przez Wykonawcę.
- Aktualny Regulamin jest udostępniony na stronie internetowej https://plantogo.pl w zakładce “Regulaminy”.