REGULAMIN USŁUGI "PAKIET PODRÓŻNIKA"

Obowiązuje od 15 czerwca 2020 r. do odwołania

I. Terminologia

Klient – każdy użytkownik strony https://plantogo.pl który korzysta z Usługi „Pakiet Podróżnika”.

Wykonawca – firma Plan2go z siedzibą przy ul. Kwiatowej w Tęgoborzy, twórca marki “#plan2go” i właściciel portalu https://plantogo.pl.

Usługa – usługa pomocy w organizacji podróży świadczona przez Wykonawcę na rzecz Klienta w ramach wykupionego przez Klienta Pakietu Podróżnika.

Oferta – zestaw informacji i rekomendacji, będący efektem realizacji Usługi, przesłany przez Wykonawcę do Klienta w formie elektronicznej.

Pakiet – zestaw informacji i działań, wchodzących w skład stworzonego  przez Wykonawcę projektu podróży Klienta w ramach realizacji Usługi, na zasadach opisanych w Regulaminie i na stronie https://plantogo.pl.

Regulamin – Regulamin Usługi “Pakiet Podróżnika”.

II. Postanowienia wstępne

  1. Każdy Klient zobowiązany jest do zapoznania się i przestrzegania Regulaminu. Korzystanie z Usługi jest jednoznaczne z akceptacją Regulaminu.
  2. Wykonawca nie jest touroperatorem, agentem ani pośrednikiem turystycznym w rozumieniu prawa. Wykonawca świadczy usługi pomocy w organizacji podróży, zgodnie z Regulaminem oraz informacjami zawartymi na stronie internetowej https://plantogo.pl.
  3. Usługa polega na stworzeniu przez Wykonawcę zestawu informacji i rekomendacji dotyczących podróży Klienta. Podstawą do stworzenia takiego zestawu są przekazane przez Klienta informacje i i wymagania oraz złożone zamówienie

III. Pakiety

  1. Usługa ma charakter indywidualny i jest realizowana przez Wykonawcę z zachowaniem najwyższej staranności, w oparciu o informacje i wymagania otrzymane od Klienta.
  2. Przed wyborem Pakietu Podróżnika i złożeniem zamówienia na jego przygotowanie Klient ma prawo do bezpłatnych konsultacji w zakresie wyboru kierunku wyjazdu oraz jego charakteru. W trakcie konsultacji Wykonawca przedstawia do trzech opcji wyjazdu oraz uściśla przy pomocy informacji od klienta jego wymagania i zainteresowania.
    Usługa realizowana jest w ramach dwóch pakietach różniących się zakresem działań:
    a) Pakiet Podróżnika L
    b) Pakiet Podróżnika XL
  3. W skład Pakietu Podróżnika L wchodzą następujące usługi:
    a) Indywidualny Plan Podróży zawierający:
    – szczegółowo opisaną trasę dzień po dniu z krótkim przewodnikiem krajoznawczym

    – poradnik z informacjami przedwyjazdowymi i opisem niezbędnego wyposażenia
    – propozycje usług transportowych obejmujących dojazd oraz komunikację w miejscu docelowym
    – propozycje ofert noclegów podczas wyjazdu (do 3 propozycji w każdym odwiedzanym miejscu)
    – interaktywną mapę podróży
    – informacje praktyczne dotyczące odwiedzanych miejsc obejmujące m.in. charakterystykę lokalnej kuchni, zwyczajów, kultury, wskazówki dotyczące zwiedzania poszczególnych miejsc, godziny otwarcia obiektów, polecanych obiektów gastronomicznych itp.
    – ceny poszczególnych świadczeń i kosztorys podróży
    b) informacje o rekomendowanych usługach lokalnych przewodników, firm eventowych, organizatorów warsztatów, aktywnego wypoczynku itp. w zakresie zainteresowań i wymagań Klienta.

  4.  W skład Pakietu Podróżnika XL wchodzą następujące usługi:
    a) Indywidualny Plan Podróży zawierający:
    – szczegółowo opisaną trasę dzień po dniu z krótkim przewodnikiem krajoznawczym
    – poradnik z informacjami przedwyjazdowymi i opisem niezbędnego wyposażenia
    – propozycje usług transportowych obejmujących dojazd oraz komunikację w miejscu docelowym
    – usługę monitorowania cen biletów i pomocy przy ich zakupie (informacja o promocjach, wskazanie dobrego momentu na zakup)
    – propozycje ofert noclegów podczas wyjazdu (do 3 propozycji w każdym odwiedzanym miejscu)
    – interaktywną mapę podróży
    – informacje praktyczne dotyczące odwiedzanych miejsc obejmujące m.in. charakterystykę lokalnej kuchni, zwyczajów, kultury, wskazówki dotyczące zwiedzania poszczególnych miejsc, godziny otwarcia obiektów, polecanych obiektów gastronomicznych itp.
    – informacje o odbywających się w danym miejscu w czasie pobytu Klienta festiwalach, wydarzeniach kulturalnych, sportowych itp. zgodnie z jego zainteresowaniami i wymaganiami.
    – ceny poszczególnych świadczeń i kosztorys podróży
    b) Informacje o rekomendowanych usługach lokalnych przewodników, firm eventowych, organizatorów warsztatów, aktywnego wypoczynku itp. w zakresie zainteresowań i wymagań Klienta oraz pośrednictwo w kontakcie z nimi.
    c) Pomoc zdalna w czasie trwania wyjazdu realizowanego według planu ułożonego w ramach usługi.

  5. Koszt Usługi jest uzależniony od liczby dni oraz jej zakresu (wybrany Pakiet) i przedstawia się następująco: 

CENNIK
  1. Ceny obowiązują dla usługi realizowanej dla 1 do 8 osób. Dla grup większych niż 8 osób ceny ustalane są indywidualnie.
  2. Klient może skorzystać z wybranych działań w ramach Pakietu- cena za taką usługę ustalana jest indywidualnie, zależnie od zakresu.
  3. W przypadku podróży dłuższych niż 21 dni cena ustalana jest indywidualnie.

IV. Warunki nabycia Usługi

  1. Usługę można nabyć po uprzednim kontakcie poprzez formularz kontaktowy, lub Messenger lub wypełnienie Ankiety dostępnej na stronie https://plantogo.pl lub przez wysłanie wiadomości e-mail na adres kontakt@plantogo.pl, z następującymi informacjami:
    a) dane osobowe Klienta: imię, nazwisko i numer telefonu
    b) wskazanie długości i preferowanego kierunku (lub rozważanych kierunków) wyjazdu
  2. Po otrzymaniu zapytania Wykonawca kontaktuje się z Klientem w celu uściślenia jego zainteresowań (m.in. pomoc w wyborze kierunku wyjazdu, charakter wyjazdu) i wymagań. Konsultacje te są bezpłatne i nie wchodzą w skład Pakietu. Klient może zrezygnować z Usługi po konsultacjach bez ponoszenia kosztów.
  3. Realizacja Usługi rozpoczyna się w momencie złożenia przez Klienta zamówienia, w którym wskazany jest kierunek wyjazdu, ilość dni i wybrany Pakiet oraz przelaniu na wskazane przez Wykonawcę konto zaliczki w wysokości 30% należności za usługę.
  4. Klient zobowiązany jest do wpłaty pozostałej części należności w terminie do 7 dni po zrealizowaniu usługi.
  5. Klient jest zobowiązany do pokrycia całości kosztu Usługi, nawet jeśli rezygnuje z korzystania z niektórych jego elementów (o ile nie zostało to uzgodnione przed złożeniem zamówienia i nie został ustalony indywidualnie zakres usługi i jej cena).

V. Warunki świadczenia Usługi

  1. Świadczenie Usługi na rzecz Klienta rozpoczyna się w momencie zaksięgowania na koncie Wykonawcy kwoty zaliczki.
  2. W przypadku, gdy Klient nie wpłaci zaliczki, Wykonawca nie ma obowiązku świadczenia Usługi na rzecz Klienta.
  3. Wykonawca zobowiązuje się do starannego świadczenia Usługi na rzecz Klienta.
  4. Klient jest zobowiązany do udzielania odpowiedzi na pytania uściślające ofertę zadane przez Wykonawcę, tak szybko, jak to możliwe. Jednocześnie Wykonawca zastrzega, że opóźnienie w udzielaniu informacji może się przełożyć na późniejszą realizację Usługi lub brak możliwości jej zrealizowania.
  5. Kontakt między Klientem i Wykonawcą może się odbywać elektronicznie lub telefonicznie. Sposób kontaktu uzgadniany jest z Klientem na początku świadczenia usługi.
  6. Świadczenie Usługi odbywa się w formie elektronicznej. Wykonawca przekazuje Pakiet Podróżnika w wersji L lub XL w korespondencji e-mail. Pakiet jest przygotowywany w odpowiedzi na informacje i wymagania otrzymane przez Wykonawcę od Klienta.
  7. Klient ma prawo do zgłoszenia uwag do Oferty w ciągu 3 dni od dnia jej otrzymania, a Wykonawca ma obowiązek poprawić Ofertę zgodnie z uwagami Klienta.
  8. Świadczenie Usługi Pakiet Podróżnika L kończy się kiedy Wykonawca prześle do klienta Pakiet Podróżnika i Klient zaakceptuje go pisemnie lub nie zgłosi do niego dalszych uwag w terminie 3 dni od jego otrzymania. W takim wypadku pod 3 dniach Wykonawca wystawia fakturę, którą Klient zobowiązany jest opłacić w przeciągu 7 dni. Płatność w ramach tego Pakietu rozłożona jest następująco:
    a) 30% ceny – zaliczka
    b) 70% ceny – do 7 dni po tym gdy Wykonawca prześle do klienta Pakiet Podróżnika i Klient zaakceptuje go lub nie zgłosi do niego dalszych uwag w terminie 3 dni od jego otrzymania.
  9. Świadczenie Usługi Pakiet Podróżnika XL kończy się w momencie zakończenia wyjazdu. Płatności w ramach tego pakietu rozłożone są następująco:
    a) 30% ceny – zaliczka
    b) 50% ceny – do 7 dni po tym gdy Wykonawca prześle do klienta Pakiet Podróżnika i Klient zaakceptuje go lub nie zgłosi do niego dalszych uwag w terminie 3 dni od jego otrzymania.
    c) 20% ceny – w terminie do 7 dni po powrocie z wyjazdu.

VI. Oferta

  1. Oferta została przygotowana przez Wykonawcę i nie jest plagiatem. Wszystkie treści zostały stworzone przez Wykonawcę. Wyjątek stanowi część wykorzystanych fotografii.
  2. Oferta jest spersonalizowana, stworzona według indywidualnych wymagań i zainteresowań Klienta.
  3. Oferta jest zbiorem porad, sugestii i rekomendacji do samodzielnej realizacji przez Klienta.
  4. W przypadku korzystania z promocji oferowanych na stronie https://plantogo.pl nie łączą się one, chyba że regulamin promocji stanowi inaczej.
  5. Klient zobowiązany jest nie upubliczniać oraz nie rozpowszechniać przesłanej mu Oferty.
  6. Wykonawca nie ponosi żadnej odpowiedzialności wobec Klienta w związku ze świadczoną Usługą, a w szczególności za:
    a) wszelkie szkody i krzywdy poniesione przez Klienta w trakcie podróży;
    b) nieaktualne informacje przekazane w Ofercie
    c) usługi realizowane na rzecz Klienta przez podmioty trzecie (w tym za niepoprawną realizację usługi przelotów, noclegów i innych usług, bądź też wycofanie się lub zmianę ceny tych usług przez organizatora).
  7. Wszelkie informacje zawarte w Ofercie są ważne jedynie w momencie przesyłania Oferty przez Wykonawcę. Ceny usług noclegowych, usług transportu lotniczego, usług przewodnickich lub usług realizowanych przez podmioty trzecie mogą ulegać zmianie.
  8.  

VII. Rezygnacja

  1. W przypadku rezygnacji przez Klienta z Usługi po jej nabyciu, Klientowi nie przysługuje zwrot kosztów, chyba że Wykonawca rażąco naruszył warunki Regulaminu.
  2. Zmiany cen usług, o których mowa w pkt. 8 rozdziału VI Regulaminu, nie jest podstawą do rezygnacji z Oferty.
  3. Rezygnacja przez Klienta z usługi powinna być przesłana do Wykonawcy w formie pisemnej (w tym e-mail) w ciągu 14 dni od otrzymania po raz ostatni Oferty lub poprawionej Oferty i musi być uzasadniona.
  4. W przypadku, gdy Klient ubiega się o zwrot kosztów poniesionych w związku z realizacją Usługi, do rezygnacji powinien zostać dołączony wniosek o zwrot kosztów wraz ze wskazaniem danych do przelewu na potrzeby zwrotu kosztów zakupionej Usługi.
  5. Wykonawca jest zobowiązany do rozpatrzenia wniosku o zwrot kosztów oraz poinformowania Klienta w ciągu 7 dni roboczych o wyniku procedury.
  6. Jeśli Wykonawca odrzuci wniosek, jest zobowiązany poinformować Klienta o powodach jego odrzucenia.
  7. Przelanie przez Wykonawcę wskazanej sumy następuje do 14 dni kalendarzowych po przyjęciu wniosku o zwrot kosztów.

VIII. Postanowienia końcowe

  1. Wykonawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu bez konieczności informowania klientów.
  2. Klient zgadza się na przetwarzanie jego danych osobowych zgodnie z Ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2018r. poz. 1000.
  3. Organem właściwym do rozstrzygania kwestii natury prawnej jest Sąd Rejonowy w Nowym Sączu.
  4. Wszystkie ceny podane w Regulaminie podane są w złotych polskich (PLN) i zawierają podatek od towarów i usług (VAT), o ile nie wskazano inaczej.
  5. Klienta obowiązuje Regulamin aktualny w terminie rozpoczęcia świadczenia na jego rzecz Usługi przez Wykonawcę.
  6. Aktualny Regulamin jest udostępniony na stronie internetowej https://plantogo.pl w zakładce “Regulaminy”.